Bijna bij Berlijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Dave Velterop - WaarBenJij.nu Bijna bij Berlijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Dave Velterop - WaarBenJij.nu

Bijna bij Berlijn

Door: Dave

Blijf op de hoogte en volg Dave

01 Juni 2015 | Duitsland, Berlijn

Na de eerste paar dagen gefeest te hebben in Groningen, was het dan eindelijk tijd om naar Berlijn te vertrekken. Dit heeft wel wat langer geduurd dan ik dacht.

De eerste echte reisdag ben ik bij Bremen gestopt en heb curry geproefd. Man wat was dat lekker, alleen de pittigheid gaf wel snel druk op de maag
:'-( maar gelukkig had ik dit al snel weer opgelost ;-) en toen ben ik maar lekker in mijn auto gaan liggen slapen.

De volgenden ochtend net toen ik mijzelf een broodje wou maken, kwam ik 2 andere reizigers tegen die mij meevroegen om een hapje te gaan eten. Dit kon ik niet afslaan en na een lekker broodje vlees en een paar goede verhalen, werd het weer tijd om de weg op te gaan.

Na 2 uur had ik het wel weer gehad met het reizen en besloot om mijn auto lekker in de natuur te parkeren en daar even op een bankje uit te rusten. En dat 'even' werd al snel de hele dag.

Nadat ik weer wakker werd in mijn auto (wat verrassend lekker ligt) keek ik of er in de buurt wat te doen was. En omdat ik nog geen beweging gehad had, besloot ik een pad te bewandelen. Later zag ik pas dat dit pad 6 km lang was, maar gelukkig had ik alle tijd.
Uiteindelijk ben ik naar het plaatsje Rathenow gereden, waar ik nu op mijn pasta met kip zit te wachten.

De vraag is: Zal ik dan morgen eindelijk Berlijn bereiken?

  • 01 Juni 2015 - 18:57

    Harry Velterop:

    Mooi eerste verhaal Dave! Nou ja, we hebben immers vanavond al uitgebreid geappt. Ik lees wel, dat je het mooi relexed doet. En daar is zo'n reis ook voor natuurlijk. Ik hoop, dat je in Berlijn veel interessante mensen zult ontmoeten. En natuurlijk, dat je altijd over je schouder kijkt, want niemand is te vertrouwen...
    Maar dat weet je al van mij!
    Ik ben blij, dat je het zo naar je zin hebt! En we houden (dagelijks) contact!
    Veel plezier nog eventueel vandaag en zeker morgen!
    Keep in touch and bye-bye for now.
    Pap.

    Oh ja: sprichst du Deutch mit dem Deutschen oder geht es doch im English...:):)

  • 01 Juni 2015 - 18:58

    Bas:

    Awesome, Dave! Hou ons op de hoogte :D

  • 03 Juni 2015 - 10:50

    Opa En Oma Sinot:

    Hoi Dave, wij hebben je verslag gelezen en volgen jou! Veel plezier, groetjes opa en oma

  • 04 Juni 2015 - 20:12

    Arjan:

    Ik volg je ;D Have fun bro!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Dave

Reizend door Europa

Actief sinds 17 Mei 2015
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 5838

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 28 Augustus 2015

Mijn eerste reis

27 Mei 2015 - 29 Mei 2015

Vertrek

Landen bezocht: