Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Dave Velterop - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Dave Velterop - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Dave

27 Mei 2015 | Nederland, Nieuw-Buinen

Eindelijk is het moment daar! Lekker onderweg door europa. Ik ben benieuw wat ik allemaal ga doen, zien en wie ik ga ontmoeten. Een ding is zeker en dat is dat ik dit nooit meer vergeet.

  • 27 Mei 2015 - 12:58

    Lidy:

    Heel veel plezier Dave! Pas goed op jezelf en ik hoop dat je een onvergetelijk avontuur zult beleven dat je nooit meer vergeet! Liefs mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw-Buinen

Dave

Reizend door Europa

Actief sinds 17 Mei 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 5750

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 28 Augustus 2015

Mijn eerste reis

27 Mei 2015 - 29 Mei 2015

Vertrek

Landen bezocht: